فروش کاه

فروش کاه

فروش کاه
فروش کاه

فروش کاه

زنجیره ارزش غذا و علوفه در بیهار: برخی شواهد تجربی
K.M.Singh1
، R.K.P.Singh2
، A.K.Jha3
، Abhay Kumar4
، Anjani Kumar5
و
M.S.Meena6
معرفی
تولید دام، به ویژه لبنیات، برای مدت طولانی فعالیت مهمی است
مالکان کوچک و فقیر در هند، برای تغذیه و درآمد خانوار.
بیشتر دام ها در سیستم های کشاورزی مختلط نگهداری می شوند، در حالیکه بقایای محصول عمدتا
نی چغندر قند – یک منبع تغذیه مهم (NIANP 2003) بوده است.
هند در تامین خوراک کمبود دارد و سطح بهره وری آن بسیار پایین است
محدودیت مازاد قابل فروش شیر. در ایالت بیحر، بیش از ۵۰ درصد از سطح زمین کاشته شده است
برنج و کاه برنج همراه با کاه گندم و برخی از بقایای پالس حیوان اصلی را تشکیل می دهند
تغذیه می کند مطالعات اخیر در دشت هند-گانگیک مشکل این موضوع را برجسته کرده است
علوفه ناکافی و ارزش غذایی فقیر علوفه، مشکلاتی که بیشتر می شود

 

فروش کاه تهران

در مناطق شرقی منطقه که در آن منابع کشاورزی به ویژه به شدت آسیب می بینند، حاد است
زمین های آبی و آب تبدیل به کمبود می شوند. این کمبود غذا بیشتر کشاورزان را تحت تاثیر قرار می دهد، اما این است
به خصوص برای زمین های ناپایدار و کسانی که دسترسی به تنها قسمت کوچکی از زمین دارند.
کمبود خوراک مزمن، محدودیت اصلی تولید حیوانات در بیهار است. بیشتر
کشاورزان لبنی، دارایی های کوچک هستند که دارای یک یا دو حیوان مرغ دریایی محلی هستند که دارای
باقی مانده های محصول و مراتع طبیعی با کار کم خانوادگی خانواده افزایش می یابد. تغذیه
دانه ها، کیک های روغن و علوفه های مغذی سبز به طور کلی به برخی از متقابلا محدود می شود
گاو کمبود خوراک و خوراک در واقع عامل اصلی محدود کننده در
افزایش بهره وری دام. (سینگ و جاش، ۲۰۱۳).

 

فروش کاه مشهد

با این حال، به ویژه در کشورهای فقیر هند، رشد جمعیت روستایی است
هنوز هم منجر به کاهش اندازه مزرعه، در حالی که افزایش تقاضا برای شیر و بهبود
فرصت های بازاری باعث رشد مداوم در تولید لبنیات می شود. بنابراین
در دسترس بودن علوفه یک مسئله جدی است، به ویژه برای دامداران فقیر منابع
با کمی و یا هیچ زمین برای کشت. سطح این محدودیت زمانی و زمان متغیر است
فضایی، ایجاد دامنه برای ذخیره سازی و تجارت. مشاهده شده است که کشاورزان به طور کلی
مقدار قابل توجهی از علوفه برداشت شده خود و مقادیر زیادی از علوفه را ذخیره می کنند
معامله می شوند، هر دو محلی و بیش از فاصله های طولانی. اما ساختار و عملکرد
این بازار ها به خوبی درک شده و فرصت هایی برای بهبود کارایی دارند
بازاریابی علوفه به عنوان ابزار بالقوه ای که باعث کم شدن کمبود علوفه می شود، دارد

 

فروش کاه کرمانشاه

۱
سر، بخش اقتصاد اجتماعی. & Extension، ICAR-RCER، Patna، India 800014
۲
مشاور، پروژه VDSA، NCAP، دهلی نو
۳
استادیار (لبنیات اقتصادی)، S.G.I.D.T.، پاتنا، هند
۴
دانشمند اصلی (آمار کشاورزی)، ICAR-RCER، پاتنا
۵
دانشمند اصلی (Ag.Econ.)، NCAP، دهلی نو
۶
دانشمند ارشد (Ag.Ectn.)، ICAR-RCER، پاتنا
۲
به اندازه کافی کاوش نشده است. بازار علوفه برای فقیرترین افراد مهم است
و بخش های بی زمین از این جوامع که توانایی بسیار محدودی برای تولید دارند
خوراک خود، اما نیاز به دسترسی به علوفه های با کیفیت با قیمت مناسب برای قادر بودن
تولید شیر به لحاظ اقتصادی و با هزینه رقابتی. تجارت علوفه نیز مهم است
فعالیت های معیشتی برای فقرا که مستقیما در آن شرکت می کنند و یا در آن کار می کنند
زنجیره ارزش برای ارزیابی سهم بقایای محصول و مقایسه ساختارهای بازار،
تولید، تجارت و مصرف کنسانتره نیز در این مطالعه مورد توجه قرار گرفت.
جنبه مهمی در رابطه با عرضه علوفه ای است که کم است
توجه به کیفیت کافی است. در سایر مناطق مشاهده شده است که خوراک است
با کیفیت متفاوت است، که منجر به تفاوت های قابل توجه قیمت می شود. با توجه به ادامه دادن
تسریع در تولید لبنیات، کیفیت غذا به طور فزاینده نقش اصلی را بازی می کند.
حتی بهبود نسبتا کمی از کیفیت در اجزای اصلی تغذیه می تواند فعال باشد

 

فروش کاه کردستان

افزایش قابل توجه بهره وری (Rai 2005). این در محصولات مختلف نشان داده شده است
در حالی که کیفیت مواد باقی مانده بین گونه ها، این تغییرات بطور قابل توجهی متفاوت است
با تولید دانه همخوانی ندارد. بنابراین، با توجه به کیفیت تغذیه موجودات در
برنامه های بهبود محصول به نظر می رسد مسیر بسیار جذاب برای افزایش
عرضه علوفه با کیفیت بهتر. برای ارزیابی جنبه های کیفی محصولات باقی مانده محصولات، این است
لازم است برای اولین بار رابطه بین ادراکات کیفیت از کشاورزان و
معامله گران و کیفیت خوراک بر اساس تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی.
اهداف و دامنه
هدف کلی این مطالعه بهبود معیشت منابع فقیر بود
تولید کنندگان دام با کاهش کمبود علوفه. اهداف خاص پروژه
بود:
 توسعه یک درک سیستماتیک از بازار علوفه و به چه میزان آنها
ارزش غذایی علوفه را به رسمیت می شناسد.

فروش کاه همدان

 
 مقدار تغییرات ارزش غذایی ارقام / ارقام مختلف غذا را کسر کنید
محصولات در حقیقت به بازار در دسترس بودن و

ادراکات. این مطالعه در ایالت بیحر انجام شده است:  این یکی از فقیرترین ایالت های منطقه است و دامداری منبع مهمی از زندگی است که می تواند ارتباط مستقیمی با معلومات مطالعه داشته باشد. بخش کشاورزی آن متنوع است و بنابراین تولید محصول پایدار بر اساس محصول. هر دو سهم غلات در الگوی کشت و همچنین سهم غلات فردی در مناطق مختلف در ایالت متفاوت است که پیامدهایی برای کیفیت و کیفیت خوراک دارد. هر دو کاه گندم و برنج به طور گسترده ای در این حالت بین مرغ برنج و گندم قرار می گیرند تقاضا برای خوراک توسط تولیدکنندگان شهری، هر دو در داخل این دولت، عمدتا در اطراف پاتنا پایتخت و فراتر از آن مرزهای خود را تعیین می کند. یک عدد قابل توجه از علوفه به کلکته در بنگال غربی دیده شده است. از معیارهای ارزیابی روستایی مشارکتی (PRA) برای شناسایی بازیگران در فدرمارکت و گرفتن تصویر اولیه از بازار انجام شده است.

فروش کاه گنبد

۳ ارزیابی روستایی: روش ها و نتایج روش ها و روش ها بحث و گفتگو با خبرنگاران کلیدی نشان داد که پنج نوع بازیگرانی که در بازار های علوفه ای در کشور حضور دارند: تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، معامله گران، متخصصان خوراک و نمایندگان مجوز. پنج مصاحبه نیمه رسمی با نمایندگان هر یک از این گونه ها انجام شد تا یک تصویر کلی از بازاریابی علوفه در بیهار داشته باشد. مجوزهای ارسال شده در ۴ ولسوالی، ۲ در ناحیه مازاد و ۲ در ناحیه کسری بودجه. سپس ۱۲ انجمن FocusGroup Discussions (FGDs) در ۱۲ سایت در ایالت متحده با کمک دانشمندان موسسه فن آوری لبنی سانجی گاندی، پاتنا و کمیسیون StateFarmers ‘Bihar برگزار شد. در هر سایت، برخی از تولیدکنندگان، اسمبلرها، معامله گران (فروشندگان، خرده فروشان و عمده فروشان) و نمایندگان کمیسیون از بازار علوفه مونتاژ و بحث در مورد جنبه های مختلف بازاریابی علوفه برگزار شد. نتایج محموله های علوفه ای و مرکبات مهمات و محصولات جانبی هستند خوراک دام علوفه خام عظیمی از حسابداری علوفه را در حدود ۸۲ درصد از نیازهای غذا مطرح می کند. نیترات برنج و گندم با حدود ۹۵ درصد از خوراک های خام که توسط دام در بیهار مصرف می شوند، کمک می کنند. نسبت خوراک سبز

فروش کاه گلستان

به کل خوراک دام به ۱۰٪ می رسد. حدود ۵۵ درصد مواد غذایی سبزیجات کشت می شود. ذرت، سورگوم، برسئم، چمن نازک و بعضی از گونه های بومی اغلب کشت می شوند. سبزیجات سبزیجات و سورگوم حدود ۳۰ درصد از کل سبزیجات سبز را به ویژه در مناطق ذرت زراعی و علف های برسیم و چنبره تشکیل می دهند که ۲۰ درصد علوفه سبز است. علف های هرز، علف های هرز و حشرات نیز منابع مهمی از حسابداری علوفه سبز هستند حدود ۴۰ درصد از سبزیجات سبز – و پس از خرد شدن به دام می دهد. به علاوه، برگ های برخی از درختان و تنه موز نیز سبزیجات سبز را اضافه می کنند. درصد کنسانتره در کل خوراک تقریبا ۸٪ است. کیک های نفتی، چاکر (پوسته سبوس گندم و گندم)، Darra

فروش کاه  اصفهان

(دانه های خرد شده) و Chunni (پالس های شکسته و دور ریخته شده) مهمترین کنسانتره ها هستند. خوراک های خوراکی تولیدی نیز برای برخی از آنها استفاده می شود. کیک نفتی، خوراک دام گاو و دیگر کنسانتره به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۴۵ درصد کل مصرف کنسانتره را تشکیل می دهند. با توجه به استفاده های جایگزین بسیاری از اقلام کنسانتره، مصرف آنها ممکن است در آینده کاهش یابد. ذخیره سازی هر خانوار که خوراک دام را برای استفاده در آینده اداره می کند. شیوه های ذخیره سازی متفاوت است به انواع اقلام خوراک. به طور کلی، نی کاه در گوشه ای از حیاط در باز است. شمع های شل از نی کاه با هم جمع می شوند. این نوع نگهدارنده در مناطقی که شخم با ترکیب ترکیب می شود، رایج است. مهمترین چارچوب بعدی، ذخیره ی کوه یخ زده در کوه ها / بسته های بسته بندی شده است که به شکل استوانه ای شکل گرفته اند که از کلاه کاسه ی مخروطی ساخته شده از نی / لانه ی کوهی در مزرعه و یا در نزدیکی خانه های مسکونی است. شکل مخروطی کلاه، مانع از نفوذ آب داخل چاه می شود و کل شمع کاه باقی می ماند به جز یک لایه نازک در بالای صفحه.

گاهی اوقات هنگامی که مقدار نسبتا کوچک است، نی کاه نیز در خانه ذخیره می شود

فروش کاه تبریز

خانه
خرد شده و کاه گندم هرگز ذخیره نمی شود. بیشتر وقت ها
این ها در خانه های مسکونی تولید کنندگان یا کاربران ذخیره می شوند. بامبو ویژه
سازه های ذخیره سازی (محلی به نام بخاری، بوشکار، و غیره) نیز ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند
فروشگاه خرد شده و کاه گندم به تنهایی یا همراه با دانه های خوراکی. بعضی ثروتمندان
تولید کنندگان بزرگ و معامله گران همچنین ساختارهای سیمانی برای ذخیره علوفه و
غلات.
علوفه و بازاریابی متمرکز
بازاریابی علوفه در بیهار، هیچ سازمانی رسمی سازمان یافته و یا نهادی رسمی ندارد
حمایت کردن. نی نی و گندم خوراک اصلی هستند. خوراک سبز نیز معامله می شود
اما نسبت آن کاملا ناچیز است. بازاریابی علوفه شامل تعدادی از بازیگران است

فروش کاه کرج

در امتداد زنجیره تامین. شایع ترین زنجیره تامین علوفه با تولید کنندگان آغاز می شود
و با کمک انواع مختلف در کنار تعدادی کانال مختلف درآمد کسب می کند
از بازیگران مانند سازندگان و فروشندگان کوچک، نمایندگان کمیسیون، خرده فروشان، عمده فروشان
و پردازنده ها، و به پایان می رسد با کاربران نهایی که در سراسر کشور پراکنده است.
پنج بازی اصلی یا نقاط فعال در زنجیره تامین گندم و برنج وجود دارد:
تولید کننده، معامله گر ۱ (فروشنده)، معامله گر ۲ (عمده فروش)، معامله گر ۳ (خرده فروش) و مصرف کننده. که در
بین، دیگر بازیگران کوچک مانند صاحبان سبد گلوله، اسمبلرها، و دیگر وجود دارد
مأموران کمیسیون که عامل اصلی اصلی برای تسهیل معاملات هستند. در باره
۶۰٪ از مازاد فروش کاه توسط تولید کنندگان به فروشندگان ۱ و ۳، ۳۰٪ به فروش می رسد
بازرگان ۲ و ۱۰٪ به مصرف کنندگان به طور مستقیم (شکل ۱). خرده فروشان زیادی وجود دارند

فروش کاه زاهدان

حفظ ارتباط خوب با تولید کنندگان و خرید علوفه به طور مستقیم از آنها. این
طولانی ترین زنجیره تامین شامل تولید کننده، معامله گران ۱، معامله گران ۲، نمایندگان کمیسیون، معامله گران،
۳ و در نهایت مصرف کنندگان نهایی.
انواع مختلف وسایل حمل و نقل برای حمل علوفه از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود،
بسته به فاصله و هدف حمل و نقل. بارهای سر برای رایج هستند
حمل و نقل علوفه سبز از میدان به مزارع برای خود استفاده. برای علوفه محلی
و تمرکز تجاری (<10kms)، به طور عمده استفاده از چرخ دستی bullock. سبد خرید سبد خرید
کاه گندم را به قیمت Rs میفرستد. ۱۲۰۰-۱۵۰۰ و تقریبا وزن ۴ تا ۵ می باشد ۷
. الف

فروش کاه ارومیه

تعدادی از کارگزاران طوطی (قاچاقچیان گندیده)، به ویژه در مناطق مازاد علوفه، هستند
در تجارت علوفه دخیل است. چرخ دستی های تراکتور نیز برای حمل و نقل علوفه بسیار مهم هستند
در طول بزرگراه اصلی برای فاصله های طولانی. بیشتر تجارت بین المللی و بین المللی
توسط کامیون انجام می شود.
در مورد جنبش بین دولتی علوفه، برخی از الگوهای بسیار جالب وجود دارد
ظهور. پتنا، جاهان آباد، نالاندا، شیخپورا، لاهیساری و روشت، که
نواحی مازاد تغذیه ای، مراکز اصلی تهیه علوفه خشک هستند. پاتنا بزرگترین است
نقطه حمل و نقل برای بازاریابی علوفه. دولت که بیشترین علوفه را از بیهار خریداری می کند
Jharkhand، که در تامین خوراک از تولید خود بسیار کم است. بیحر نیز

۷ یک کیلو = ۱۰۰ کیلوگرم

فروش کاه بندر بوهشهر

۵
واردات علوفه از کشورهای دیگر، به ویژه از اوتار پرادش برای کاه گندم به طور مستقیم به فروش می رسد
در مناطق کمبود خوراک در شمال بیهار.
اطلاعات نقش مهمی در بازاریابی علوفه ایفا می کند. بازیگران مختلف در علوفه
بازار استفاده از روش های مختلف ارتباطات برای استخراج اطلاعات و تماس با آنها
همتایان تقریبا تمام معامله گران و عوامل تغذیه ای یک تلفن همراه دارند که به آنها کمک می کند
تماس با خریداران و فروشندگان، به ویژه هنگام برقراری تماس در یک فاصله طولانی.
با این حال، ارتباط چهره به چهره اهمیت خود را از دست نداده است. این بعدی است
حالت مهم است، که هنوز در میان خرده فروشان خرده فروشی در بازارهای روستایی روستایی محبوب است.

شکل گیری قیمت و تعیین کننده قیمت

فروش کاه سمنان

روند تشکیل قیمت ها ساده است. کشاورزان یا بازار حاکم را می پذیرند
قیمت علوفه در منطقه مجاور و یا مذاکره با خریدار با استفاده از غالب
قیمت بازار محلی به عنوان مرجع. البته، تقریبا تقاضا و در دسترس بودن
تغذیه در نظر گرفته می شود در حالی که قیمت مذاکره می شود. مناطق ضعیف اغلب شاهد افراط گرایی هستند
تخریب سیل و کمبود حیاتی خوراک دام به عنوان یک نتیجه. زیر
چنین شرایطی، تقاضا برای خوراک دام زیاد و به همین دلیل قیمت افزایش می یابد
مذاکرات بر اساس تقاضای تقاضا است. در غیر این صورت، در شرایط عادی قیمت
مذاکره عرضه عرضه می شود. با این حال ملاحظات دیگری نیز وجود دارد
قیمت علوفه را تحت تاثیر قرار می دهد. بعضی از جنبه های کیفی مانند لبخند خوب، طعم و مزه، پاکیزگی،
در هنگام تعیین قیمت ها، محتویات نرم و رطوبت خوراکی مورد توجه قرار می گیرند.

 

فروش کاه یاسوج

۶
معمولا بین مناطق مازاد و کسری بود تفاوت های زیادی وجود دارد
با قیمت های مناطق کسری بودجه ۱۷ تا ۵۰ درصد بالاتر از مناطق موجود است. در
زمان مطالعه، یک قله از کاه گلوله ای با قیمت Rs به فروش می رسید. ۱۰۰ در مازاد
منطقه در مقایسه با Rs 150 در منطقه کسری بودجه. قیمت متوسط کاه گندم در
منطقه مازاد Rs 200 در هر کیلومتر مربع در حالی که در منطقه کسری بودجه Rs. 300. قیمت
از خوراک سبز کشت شده نیز معمولا بر اساس محل تعیین می شود. در مازاد
مناطق، هکتار علوفه سبز برای Rs به فروش می رسد. ۱۵ تا ۲۵۰۰۰، در حالی که در مناطق کسری بودجه است
برای بین Rs فروخته می شود. ۲۵-۳۵،۰۰۰٫ برخی از گیاهان بریده و خوراک سبز نیز در معرض فروش قرار می گیرند
مناطق با نرخ Rs. 1 تا ۱٫۵ کیلوگرم. هر دو پول نقد و فروش اعتباری در

فروش کاه شهر کرد

بازار خوراک دام: گرچه فروش نقدی ترجیح داده می شود، شرایط اغلب تولیدکنندگان را مجبور می کند،
فروشندگان و مشتریان خود برای تسهیل بازاریابی خوراک خوراک در اعتبار.
محدودیت در بازاریابی خوراک و پیشنهادات برای بهبود
بازار علوفه و کنسانتره در بیحر چندین محدودیت دارد. بسیاری از اینها
محدودیت ها در طبیعت عمومی هستند و در حال حاضر مورد توجه قرار نمی گیرند.
مشکلات ذخیره سازی و عدم دسترسی به ذخیره های مناسب در طول سال به طور جدی موثر است
در دسترس بودن علوفه. بیشتر مازاد قابل فروش خوراک توسط حاشیه تولید می شود
و کشاورزان کوچک که اکثریت در ایالت هستند، اما ظرفیت ذخیره سازی محدودی دارند.
به دلیل مشکلات ذخیره سازی علوفه، آنها مجبور به فروش بلافاصله پس از برداشت می شوند.
حتی اگر ذخیره شود، مقدار زیادی از علوفه به دلیل نادرست خراب می شود و یا نابود می شود
تجهیزات ذخیره سازی.

فروش کاه زاهدان

حمل و نقل علوفه از تولید کنندگان به بازار نسبتا ناکارآمد است. با توجه به ضعیف
شرایط جاده در مناطق روستایی و عدم وجود هرگونه تکنولوژی بلوک سازی یا زهکشی
هزینه حمل و نقل و معامله بسیار زیاد است. برآورد شده است که بازاریابی ۱۰۰ کیلوگرم از
علوفه تولید درآمد از Rs. 395، که مواد اولیه مواد خوراکی آن را تشکیل می دهند
حدود ۳۲٪ و بقیه هزینه های بازاریابی شامل حمل و نقل است. بزرگترین
هزینه حمل و نقل است که حدود ۳۶٪ است.

فروش کاه اردبیل

علوفه یک عنصر بزرگ است که باعث می شود تجارت آن سنگین و دشوار باشد.
برخی از معامله گران از ماشین های فشرده سازی برای ساخت بلوک های تغذیه استفاده می کنند. این باعث می شود که ذخیره سازی آسان باشد
و حمل و نقل راحت، و به همین ترتیب مقرون به صرفه. اکثر ماشین آلات مورد استفاده
برای فشرده سازی علوفه منسوخ شده اند. این ماشین ها که برای طراحی طراحی شده اند
فشرده سازی جوت در کارخانجات جوت در طول دوره استعماری، هدف قرار دادن آن است
معامله گران و حمل کننده ها تا حدی، اما ناکارآمد هستند. نیاز به طراحی و
ماشین آلات اقتصادی و مقرون به صرفه ای جدید برای کمک به بخش های خوراک دام. این
دولت بیهار برنامه ریزی کرده است تا دو گیاه برای تهیه بلوک های غذا ایجاد کند: یکی
هر کدام در یک منطقه کمبود خوراک (Samastipur) و در منطقه خوراکی (پاتنا).
کنترل کیفیت مواد خوراکی و کنسانتره تولید شده نیز ضروری است. اکثر

فروش کاه خرم آباد

معامله گران و مصرف کنندگان احساس می کنند که یک مکانیسم برای اطمینان از کیفیت وجود دارد
تغذیه و مکمل های غذایی تولید شده است. Millers احساس می کنند که قیمت ترین خام است
مواد روز به روز در حال افزایش هستند و این باعث می شود تعدادی از میلزرها و
تولید کنندگان برای جایگزینی ارزان تر و یا استفاده از مواد زیرین. آنها به دنبال مصلحت هستند
و فناوری پیشرفته برای خوراک تولید شده. بخش تحقیق و توسعه بخش عمومی می تواند بازی کند
۷
نقش مؤثر در این زمینه، و همچنین می تواند از طریق عمومی و خصوصی به دست آید
شراکت.
نتیجه گیری از PRA
دامداری بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد روستایی در بیهار است و علوفه ای حیاتی است

فروش کاه اراک

برای توسعه دامداری. داده ها نشان می دهد که شکاف بزرگی بین تقاضا وجود دارد
تامین علوفه خشک و سبز. اکثر مناطق جنوب بیحر از نظر اقلیمی و اقلیمی هستند
مناطق IIIA و IIIB مناطق مازاد تغذیه ای به علت کشت آبی کشت کوارتز و
گندم. منطقه زیست محیطی و محیط زیست II، کمبود علوفه هستند و بیشتر به علوفه بستگی دارند
مناطق مازاد برای نیازهای آنها. تولید علوفه فصلی است اما تقاضا است

T در طول سال و یا تا فصل محصول بعدی. انبارهای ذخیره انبوه و فضای گاهی اوقات تولیدکنندگان را مجبور می کنند تا مقدار زیادی از علوفه خود را دفع کنند، نه اینکه آنها را برای استفاده های بعدی برای نیازهای خود و یا فروش، زمانی که قیمت ها بالاتر است، ذخیره کند. برای ترویج تولید و تجارت فودر، لازم است سیستم های ذخیره سازی در مزرعه و نیز در مسیرهای دور بازار بهبود یابد. بازار علوفه سازماندهی و غیر رسمی است و نقش بخش دولتی / دولتی ناچیز است. اکثر بازار های علوفه بدون هیچ بازار خاص، معمولا در کنار جاده ها و بدون اعتبار قانونی رخ می دهد. مکان های خاص بازار ممکن است جریان اطلاعات بازار را بهبود بخشد، باعث افزایش روابط متقابل بین خریداران و فروشندگان و تسهیل شفافیت و رقابت شود که منجر به قیمت های منصفانه می شود. خوراک یک کالای بزرگ است که باعث می شود تجارت آن سنگین و دشوار شود.

فروش کاه گرگان

برخی از معامله گران ماشین های فشرده سازی را برای ساخت بلوک های خوراکی استفاده می کنند. مهم است که تکنولوژی فشرده سازی علوفه را بهینه و کارآمد برای کاهش حمل و نقل و همچنین صرفه جویی در هزینه ها مهم باشد. کنترل کیفیت مواد خوراکی و کنسانتره تولید شده نیز ضروری است. اکثر معامله گران و مصرف کنندگان احساس می کنند که باید یک مکانیسم برای اطمینان از کیفیت مواد غذایی تولید شده و مکمل های غذایی ارائه شود. توسعه تکنولوژی برای مقرون به صرفه و تغذیه تغذیه نیاز به توجه و در اینجا بخش عمومی تحقیق و توسعه می تواند نقش موثر داشته باشد. این نیز می تواند در حالت مشارکت دولتی و خصوصی قرار گیرد. بررسی کارکنان بازار غذا. روش ها و روش ها PRA نشان داد که شکاف زیادی بین تقاضا و عرضه خوراک (هر دو خشک و سبز) وجود دارد. بیشتر مناطق جنوب آسیا و اقیانوسیه منطقه IIIA و IIIB مازاد علوفه ای هستند که به دلیل کشت زراعی و گندم تحت تأسیسات تأمین آب آشامیدنی قرار دارند. مناطق زیست محیطی I و II کمبود علوفه هستند

فروش کاه ساری

و اکثرا به مناطق مازاد مزارع بستگی دارند. PRA همچنین انواع مختلفی از عاملهای موجود در علوفه و بازار را متمرکز کرده است. برای درک دقیق تر بازارهای حوثی ها در واقع کار می کند و انجام می شود، یک نظرسنجی دقیق در میان نمایندگان بازار ارائه شد تا محدودیت های خاصی در بازار برای مداخلات احتمالی (فنی، نهادی و سیاست) برای بهبود عملکرد آن مشخص شود. دو منطقه متضاد، یعنی کسری و مازاد، شناسایی شد و چهار ناحیه از هر ناحیه برای مطالعه دقیق با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده چند مرحله ای

 

فروش کاه بجنورد

روش (شکل ۲). بیحر به چهار منطقه زراعتی و اقلیمی تقسیم شده است. برای مطالعه حاضر،
این مناطق زراعی و اقلیمی را به دو گروه بر اساس تولید علوفه طبقه بندی کردیم
وضعیت، یعنی مازاد و کسری. با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی شده، چهار ولسوالی به ترتیب بود
به صورت تصادفی از هر یک از گروه های مازاد و کسری بودجه انتخاب شده است. مناطق انتخاب شده از
هر گروه شامل: Bhabhua، Patna، Jamui و Bhagalpur از منطقه اضافی؛ و EastChamparan،
سیتامارشی، پورنیا و خاگارا از منطقه کسری بودجه. از هر منطقه
سپس دو تگزاس (بخش اداری اداری) به صورت تصادفی انتخاب شدند. در داخل هر tehsil، دو
روستاها به صورت تصادفی انتخاب شدند. سرشماری دولت روستای هند (۲۰۰۱)
به عنوان چارچوب نمونه برداری برای انتخاب بخش های اداری و روستاها مورد استفاده قرار گرفته است.
از هر روستا ۱۵ خانوار مزرعه با استفاده از یک راه رفتن تصادفی خیابانی انتخاب شدند

فروش کاه بیرجند

رویکرد. بنابراین، مجموع ۴۸۰ خانوار مزرعه مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر بازیگران دیگر
از زنجیره بازاریابی خوراک از هر منطقه نمونه برداری می شود: معامله گران علوفه ای (۱۰)،
معامله گران متمرکز (۵)، متمرکز کردن کارخانجات (۵) و مصرف کنندگان شهری لبنی (۱۰). کل
نمونه ی نمونه گیری شامل ۴۷۶ تولید کننده علوفه، ۸۰ معامله گران علوفه و ۸۰ علوفه بود
مصرف کنندگان، ۴۰ معامله کننده متمرکز و ۴۰ شرکت کننده متمرکز. جداول پرسشنامه ها
برای هر گروه آماده و پیش آزمون شد

معامله گران بسته به ماهیت کسب و کار خود را به فروشندگان طبقه بندی می کردند (۲۷)،
عمده فروشان (۴) و خرده فروشان (۴۹).
 مصرف کنندگان به سه دسته تقسیم شدند: تولید کنندگان لبنی تجاری تجاری شهر
(۸۰)، تولید کنندگان لبنی بازرگانی روستایی (۷۳) و سایر کشاورزان روستایی (۴۰۱).
نتایج و بحث

 

فروش کاه بندر عباس

تولید علوفه
باقی مانده از محصولات اصلی، به ویژه برنج، گندم، ذرت و پالس، اصلی هستند
منابع علوفه خشک در بیهار. این محصولات حدود ۹۰ درصد از علوفه خشک تولید می کنند
در روستاهای مورد بررسی. ذرت منبع مهمی از علوفه در منطقه مازاد نیست.
تولید علوفه خشک به میزان مالکیت زمین نزدیک است؛ در هر دو منطقه،
فروشندگان خالص زمین های بزرگتری داشتند و علوفه خشکی بیشتری را نسبت به خریداران خالص تولید می کردند.
سیستم برداشت گندم برنج در مناطق مازاد و این دو محصول رایج بود
بیش از ۹۰ درصد از تولید علوفه خشک را تشکیل داد، در حالیکه در مناطق کمبود علوفه
این دو محصول ۷۸ درصد کل تولید علوفه خشک را در روستاهای مورد بررسی داشتند.
پالس ها سومین مهمترین محصول تولید علوفه خشک در منطقه مازاد بود،
با توجه به پذیرش زمستان، ذرت سومین مورد مهم در منطقه کسری بود
ذرت در مناطق بزرگ. میانگین تولید علوفه خشک در هر خانوار در این تحقیق
روستاها در منطقه مازاد حدود دو برابر در ناحیه کسری بود، عمدتا به دلیل

فروش کاه یزد

زمین های بزرگتر یافت می شود. نسبت مساحت مورد استفاده برای تولید اصلی
علوفه خشک (برنج و گندم) در منطقه اضافی علوفه (۷۵٪) بیشتر بود
از مناطق کمبود علوفه (۶۸٪). کاهش اخیر در منطقه تحت برنج و استفاده از
ترکیب برداشت ها در محصولات برنج و گندم، به ویژه در منطقه اضافی علوفه، می تواند
تهدیدی برای دسترسی به علوفه در بیهار وجود دارد. گرفتن کاه از میدان بعد از
جمع آوری برداشت گران تر است و کیفیت آن را نسبت به کتابچه ای کاهش می دهد
برداشت، که در آن بسته نرم افزاری غلات از مزرعه برای خربزه حمل می شود.
فروش علوفه از دیدگاه تولید کننده
بازاریابی خوراک خام میان زون، درون منطقه و بین دولتی در بیهار رایج است. این
مقدار علوفه خشک فروخته شده بالاتر از (۵٫۵ تن (t) / خانوار) در منطقه مازاد تر از
در منطقه کسری بودجه (۳٫۸ تن در خانوار). همانطور که قبلا مورد بحث بود، نی ترش بود
مهمترین علوفه خام برای ۶۷٪ حجم فروش؛ سهم آن در بالاترین رتبه بود
منطقه اضافی: حدود ۷۲٪. کاه گندم دومین ماده مهم علوفه خشک با احترام بود
به تولید و بازاریابی.

فروش کاه گندم

با وجود تولید کاه گندم در تولید ناخالص مازاد، مزیت کشاورزان بیشتر است
وجود دارد برای تغذیه حیوانات خود را با کاه گندم به جای کاه کله ای به ترجمه a
سهم کوچکی از کاه گندم خود را (۳۹٪) در مقایسه با کسری بودجه (۵۷٪)، با
مقدار تقریبی هر خانوار در هر دو منطقه تقریبا یکسان است. هیچ بازار وجود ندارد
برای ذوالقرنین در ناحیه مازاد به علت ناچیز در زیر ذرت وجود دارد.
نگهبانان دام در ناحیه مازاد حتی متوجه نیستند که می توان از آن استفاده کرد
علوفه ای بازاریابی از کاه پالس یک شیوه معمول نیست و کمتر از یک دویست است
۱۰
در هر خانواده در روستاهای مورد بررسی فروخته می شود. حدود ۲۰ درصد از تولید در روستاهای مورد بررسی
در منطقه مازاد و ۱۱٪ در منطقه کسری بودجه فروخته شد. در هر خانوار فروش پالس
کاه در منطقه مازاد (۰٫۱۵ تن) بیشتر از منطقه کسری بود (۰٫۰۳ تن)، که منعکس کننده آن بود
منطقه بزرگتر تحت پالس در منطقه مازاد.

فروش کاه و کلش

در میان مواد غذایی اصلی در منطقه مازاد، علوفه پالس گران ترین (Rs.
۱٫۹۴ / کیلوگرم) به دلیل ترجیح بیشتر نسبت به آن، به دنبال کاه گندم (Rs 1.17 / kg)
و نی کاه (Rs 1.07 / kg). از سوی دیگر، کاه گندم با قیمت بالاتر فروخته شد
(۱٫۳۳ کیلوگرم در کیلوگرم) در ناحیه کسری، سپس کاه کله (Rs 1.30 / kg) و کاه پالس
که قیمت بسیار پایین تر (۱٫۱۴ کیلوگرم / کیلوگرم) فروخته شد. قابل توجه است که کاه پالس
بالاترین قیمت را در ناحیه اضافی به ارمغان آورده است در حالیکه کاه گندم گران تر است
در منطقه کسری بودجه. رفتار قیمت انواع مختلف علوفه تحت تاثیر کشاورز قرار دارد
تنظیمات در هر منطقه. همانطور که انتظار می رود، قیمت اصلی مواد غذایی (برنج و گندم

فروش کاه جو

کاه) در منطقه کسری بود بالاتر از منطقه مازاد. قیمت علوفه بود
مرتبط با نوع خریدار. در منطقه کسری، ۵۱ درصد از علوفه ای که توسط کشاورزان فروخته شد به فروش می رسید
کشاورزان همکار در روستا برای قیمت های بالاتر نسبت به سایر خریداران. در منطقه مازاد
کشاورزان بیش از ۷۰ درصد از علوفه را به فروشندگان برای قیمت های پایین تر فروختند. در مازاد
منطقه، فروش به فروشندگان ترجیح داده شد زیرا تقریبا تمام مازاد خریداری شده است
علوفه در همان زمان. عمده فروشان و تولید کنندگان لبنیات علوفه زیادی نداشتند
به طور مستقیم از کشاورزان تولید کننده در هر منطقه. با این حال، کشاورزان ۶ تا ۸ درصد از علوفه را فروختند
به خرده فروشان در روستاهای مورد بررسی. در هر دو منطقه، تقریبا تمام فروش خوراک توسط کشاورزان
در روستا اتفاق افتاد، زیرا کشاورزان برای انتقال علوفه خود به یک کشاورز مشکل داشتند
بازار.

فروش کاه عدس

بازاریابی علوفه ای
بازار غذاهای خشک و سبز در بیهار بسیار پایین است

توسعه یافته و بسیار اطلاعاتی با این حال، یک الگوی مجزا بازاریابی علوفه بین مناطق پرورش خوراک و نقص وجود دارد. در مناطق مازاد علوفه، اصلی ترین علوفه خوراکی کاه است. در این مناطق، یک معامله گر معمولی سالانه ۱۴۳ تن علوفه خام را به فروش می رساند که حدود ۱۳۶ تن آن (۹۵ درصد) نی کاه است. با این حال، سناریو در مناطق کمبود علوفه بسیار متفاوت است. نی کچل به عنوان یک علوفه حداقل ترجیح داده می شود و تنها زمانی که کشاورزان جایگزین ندارند تنها به دام می خورند. حدود ۸۹ درصد از علوفه خشک در مناطق کسری بودجه، در کاه گندم معامله شده اند، زیرا این قهوه بیشتر خوشمزه و مغذی است. همچنین نشان داد ۵۳ درصد از علوفه های معامله ای از طریق عمده فروشان در منطقه کسری عبور می کند تا ۳۰ درصد در ناحیه اضافی. نقش معامله گران خرده فروشی در بازاریابی علوفه، بسیار معنی دار و حیاتی است.

فروش کاه

به طور متوسط، معامله گران خرده فروشی خرده فروشان بیشتری را خریداری و فروش می کنند بیش از یک عمده فروش عمده. حدود ۴۲ درصد علوفه ای که از طریق خرده فروشان فروخته می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. معامله گران خرده فروشی سالانه ۱۱۸ تن از علوفه خشک را خریدند، حدود ۱۰ درصد آن را به عنوان سهام در حال اجرا نگه داشت. عملکرد فروشندگان نیز مهم بود. آنها به طور معمول جمع آوری یا خرید کم حجم علوفه از تولید کنندگان و فروش آن را در بازارهای نزدیک به تولید کنندگان لبنی، نیمه پردازنده، عمده فروشان و خرده فروشان. در مناطق شهری، آنها همچنین علوفه را از معامله گران خریداری می کنند. معامله گران معمولا ترجیح می دهند سهام روزانه خود را از بین ببرند

پردازش، مرتب سازی، مرتب سازی و ذخیره سازی علوفه توسط معامله گران

 

فروش کاه

حدود یک چهارم از فروشندگان، یک سوم خرده فروشان و نیمی از عمده فروشان
خوراک فروشگاه Bihar. این معامله معمولی است که معامله گران برای خرید علوفه از تولید کنندگان،
اما برای تحویل کل بار در یک بار. در عوض،
متریال ها را بطور تدریجی به موقع و در صورت لزوم تحویل دهید. بخش کوچکی از
علوفه خریداری شده نیز در محل کسب و کار و یا خانه معامله گران ذخیره می شود.

 

فروش کاه

در مورد پردازش، حدود ۴۱٪ از معامله گران به نوعی خوراک را پردازش می کنند
با اشکال مختلف پردازش مشخص کردن مناطق کمبود و مازاد. معامله گران در
منطقه کسری بودجه کمی را پردازش کرد. بعضی از خرده فروشان (۹٪) به دنبال پردازش نور مانند
خرد کردن ذرت، و غیره، اما به طور کلی علوفه بدون هیچ گونه تخفیفی فروخته شد
در حال پردازش. مهم است که به یاد بیاوریم که کاه گندم، اصلی ترین علوفه در بازار است
منطقه کمبود و به طور خودکار به قطعات کوچک در هنگام برداشت توسط

فروش کاه

فریزرها با استفاده از برداشت محصول و یا تهیه شده به طور خاص طراحی شده است. در مقابل، برنزه
نی، که بر بازار های علوفه ای در منطقه مازاد غلبه می کند، برداشت و بریده می شود
به صورت دستی با ضرب و شتم و یا قرار دادن بسته های کوچک (antia) از برنج. بنابراین، نی کوزه
باید قبل از تغذیه به قطعات کوچک تقسیم شود. کاه خرد شده خرد شده را جمع آوری می کند
قیمت بالاتر و از این رو تقریبا تمام خرده فروشان و عمده فروشان قبل از آن خرد شده را خرد کرده اند
فروش بسیاری از فروشندگان (۴۲٪) در منطقه مازاد نیز نیلی را قبل از فروش خرد کرده اند
آی تی. هیچ فرم دیگری از پردازش مانند آماده سازی سیلیکات، آرد علوفه، اوره نیست
درمان و غیره گزارش شده است.

فروش کاه

روند قیمت خوراک های مهم
به نظر می رسد که قیمت علوفه بسیار ناپایدار است، احتمالا به دلیل تغییر تقاضا و
عرضه در دولت. خشکسالی های مکرر و سیل و یا ترکیبی (خشکسالی به دنبال آن
توسط سیل) ویژگی های منظم در بسیاری از نقاط کشور و به شدت بر تولید تاثیر می گذارد
و در دسترس بودن علوفه ای است که در نهایت قیمت را اداره می کند. علاوه بر تنوع سال به سال
در قیمت های خوراکی، دیفرانسیل قیمت سالانه نیز معمول است. جدول ۱ نشان می دهد
حداکثر و حداقل قیمت علوفه برای سه سال از سال ۲۰۰۶ است. واضح است که
بر اساس این روند، قیمت های آینده در آینده بسیار دشوار است